PTG, tai Vokietijos įmonė, kuri jau 30 metų kuria, tobulina, gamina ir platina padangų slėgio reguliavimo sistemas Jūsų žemės ūkio transporto priemonėms ir priekaboms. Nors nuo 2018 m. PTG priklauso Michelin grupei, tai netrukdo jų sistemas suderinti su kitų gamintojų tiek su ypač žemo slėgio (VF) tiek su standartinėmis padangomis.
Puikiai žinoma, jog sumontuota PTG centrinė padangų pripūtimo sistema suteiks akivaizdžią naudą – derlingesni laukai, sumažėjusios kuro sąnaudos, dirvožemio apsauga nuo slėgimo, bei ilgesnis padangų tarnavimo laikas.
PTG sistema yra pagrįsta 2 – jų kontūrų technologija. Pripūtimo sistemoje oras gali būti reguliuojamas tik tada, kai sistema yra aktyvuota. Dėl to pailgėja sistemos tarnavimo laikas ir saugumas. Priklausomai nuo pageidavimų oro tiekimo vamzdeliai į padangas gali būti montuojami per rato išorę arba per rato centrą.
Siekiant sumažinti degalų sąnaudas, eliminuoti dirvos suslėgimą ir padidinti trauką ratiniuose traktoriuose sprendimas paprastas – sumažinti padangų oro slėgį. Massey Ferguson puikiai tą suprantą ir dirbant kartu su PTG oro slėgio reguliavimo sistemomis sukūrė integruotas 8S ir 9S serijų sistemas, kurios yra valdomos ISOBUS protokolu, tad kasdienis traktoriaus padangų oro slėgio reguliavimas tampa itin paprastas ir tikslus – Jums tereikia paspausti vieną mygtuką ir slėgis paruoštas darbui laukuose arba transportui.
Sumažinus darbinį padangų slėgį nuo 1,5 bar iki 0,8 bar padangos atraminis plotas padidėja iki 25%, taip pagerinant traktoriaus sukibimą, mažinant prabuksavimo lygį bei dirvos suspaudimą, kas įtakoja mažesnes degalų sąnaudas, spartesnį darbą, bei didesnius derlius.
Centrinės padangų slėgio reguliavimo sistemos privalumai kelyje:
- 15% ir daugiau mažesnės kuro sąnaudos, dėl pasipriešinimo riedėjimui
- Padangos sienelės stabilizuotos
- Važiavimo stabilumas
- Didesnis saugumas
- Mažesnė padangų pažeidimo tikimybė
Centrinės padangų slėgio reguliavimo sistemos privalumai lauke:
- Sumažintas slėgis į dirvą
- Sumažinta prabuksavimo tikimybė
- Sumažintas provėžų gylis
- Mažesnė priklausomybė nuo prastų oro sąlygų
Centrinės padangų slėgio reguliavimo sistemos privalumai:
- Sumažėja kuro sąnaudos ir laukuose ir keliuose(10 % – 15 %)
- Galimybė dirbti sudėtingesnėmis lauko sąlygomis, ypatingai šlapesnėse laukų vietose.
- Sumažintas pasipriešinimas riedėjimui lauke ir kelyje
- Didesnis važiavimo stabilumas kelyje važiuojant didesniu greičiu
- Sumažėjęs vėžės gylis dėl didesnio padangos ploto
- Didesnė tempimo jėga dėl geresnio padangos profilio sukibimo su žeme
- Mažesnis dirvos tankinimas, provėžų susidarymas ir erozija
- Vienodai sudygę augalai, didesnis derlius
- Savaime išsivalančio profilio efektas dėl besilankstančių padangų
- Mažiau padangų pažeidimų / mažesnis padangų susidėvėjimas
Dviejų kontūrų sistemos pranašumai:
- Didelis veikimo patikimumas dėl automatiškai persijungiančių ratų vožtuvų su patikros funkcija
- Nutrūkus linijai, slėgis neprarandamas
- Nereikia rankiniu būdu uždaryti vožtuvų (vieno kontūro technologija)
Padidinkite savo našumą su PTG – susisiekite su EWA atsarginių dalių komanda!